303
viestiä
Pakkaskaiku, Pallosalama, Mättäparta, Hopeakallio, Viimavirta, Paarmaposki, Samettikynsi, Moukari, Kaarnetuomi, Kaskipoltto, Valveneito, Hautaharmonia, Tiiratassu, Piikivi
|
Postannut Pepsiboi Apr 21, 2022 17:37:40 GMT 2
Jännityksen takia ois kiva jos vasta päätyttyä haha
|
|
1,152
viestiä
" Enough with the gloomy hymns, gimme something with trumpets "
|
Postannut Lappis Apr 22, 2022 11:20:06 GMT 2
Yöklaanin päällikkö- ja varapäälikköhaun äänestyksen toinen kierros on alkanut! Aikaa äänestykseen on ensi viikon perjantai 29.4 kello 23.30 asti.
Yleisiä ohjeita äänestystä koskien: - Pelaajat voivat äänestää yhtä hahmoa. - Ylläpito ei osallistu äänestykseen. - Älä äänestä omaa hahmoasi.
Miten voittaja valitaan? - Eniten ääniä saanut hahmo valitaan päälliköksi, toiseksi tulleesta hahmosta tulee varapäällikkö.
|
|
1,152
viestiä
|
Postannut Lappis May 2, 2022 12:02:12 GMT 2
Äänestyksen toinen kierros on hoidettu, ja sekin päättyi tasapeliin! Koska kolmannen kierroksen pitäminen toisi luultavasti saman lopputuloksen, hoidamme tämän päätöksen arpomalla. Arpominen tapahtuu Discordissa botin avulla, linkki Kohtalon Kynsien Discordiin löytyy foorumin ylävalikosta. Tämä botti on vain vieraileva tähti eikä tule olemaan pysyvä osa Kohtalon Kynsien discordia. Arvonnalle luodaan oma kanava Kohtalon Kynsien discordiin jota kaikki pääsevät seuraamaan. Arvonnan ajankohta ilmoitetaan myöhemmin.
|
|
1,152
viestiä
|
Postannut Lappis May 6, 2022 19:14:49 GMT 2
Yöklaanin päällikön arvonta on Discordin puolella hoidettu. Voittajaksi päätyi @haverling in hahmo Pääkallokiito. Pepsiboi ilmoitti luovuttavansa varapäällikön paikan pois, joten näillä näkymin tähän rooliin pääsee Nomisir in hahmo Kipinäsade.
|
|
499
viestiä
"Valaiskoon Tähtiklaani polkusi"
|
Postannut Ninjis May 6, 2022 21:59:45 GMT 2
Lisätäkseni, Nomisir ilmoitathan tähän ketjuun tai jollekin henkilökunnasta otatko vastaan varapäällikön paikan Kipinäsateella! ^^
|
|
|
Postannut Nomisir May 6, 2022 22:24:01 GMT 2
Oi, voin kyllä ottaa varapäällikön paikan Kipinäsateella vastaan ilomielin :3
|
|
1,152
viestiä
|
Postannut Lappis May 12, 2022 11:22:44 GMT 2
Uusiin päällikköihin liittyen: Haluavatko ihmiset pelata ihan pelin aiheeseen liittyen missä uusi päällikkö ja varapäällikkö valitaan? Ja jos kyllä, haluavatko ihmiset odotella että tällä hetkellä Ukkosklaanissa meneillään oleva isompi ryhmäpeli on saatu päätökseen? Tarvittaessa tämä päällikönvaihdos voidaan myös hoitaa off-game.
|
|
Deleted
|
Postannut Deleted May 12, 2022 12:25:10 GMT 2
KYLLÄ haluisin pelin!! ukkosklaanin ryhmäpelillä ei oo mulle niinkään väliä, mutta haluisin orvokkitassun klaaninvaihdoksen puolesta tietää että mikä tilanne yöklaanissa tarkalleen on sillon ku se lähtee (jos siis nokkostähti huolii sen lol)
|
|
|
Postannut Nomisir May 12, 2022 12:46:57 GMT 2
Olen itse pelin puolella. Ja, koska en ole osallisena tuossa Ukkosklaanin ryhmäpelissä, niin annan muiden tehdä päätöksen sen suhteen.
|
|
|
Postannut Nuppu May 12, 2022 20:54:29 GMT 2
Samaa mieltä Nomisirin kanssa!^^
|
|
499
viestiä
"Valaiskoon Tähtiklaani polkusi"
|
Postannut Ninjis May 13, 2022 7:06:43 GMT 2
Itsekin voisin olla eventtipelin kannalla tästä tapahtuvasta vaihdoksesta! :3 Se ovatko Yön ja Ukkosen eventit päällekäin käy minulle lummin vain. Minun puolestani pelin voi jo kuitenkin aloittaa. ^^
|
|