|
Postannut illxx Mar 30, 2018 18:39:56 GMT 2
Kysyttävää vielä! Milloin nämä synnit palaavat maanpinnalle? Tuleeko ne yhtäaikaa, vai saako tulla eriaikaan? (Lähinnä ois vaan jo kova halu päästä pelailemaan omalla synnillä :DD )
|
|
1,044
viestiä
Raatetähti on Kohtalon kynsien legendaarinen päällikkö, joka siirtyi Tähtiklaaniin.
|
Postannut Raatetähti Mar 30, 2018 19:37:09 GMT 2
Yhtä aikaa Pimeyden saattamana ja kissalla saa alkaa pelaamaan kun sen on saanut valmiiksi. Peli pelataan sitten takaumana.
|
|
|
Postannut illxx Mar 30, 2018 20:14:31 GMT 2
Selevä, kiitos :)
|
|
1,044
viestiä
Raatetähti on Kohtalon kynsien legendaarinen päällikkö, joka siirtyi Tähtiklaaniin.
|
Postannut Raatetähti Apr 9, 2018 19:59:25 GMT 2
@ruusunlehti Oletko kuinka pitkällä hahmon tekemisessä? Ajattelin pikku hiljaa lisätä vielä määrittelemätöntä deadlinea.
|
|
1,044
viestiä
|
Postannut Raatetähti Apr 22, 2018 11:06:12 GMT 2
Koska Ruusunlehdestä ei ole kuulunut mitään vähään aikaan olisi minusta parempi antaa himon synti eteen päin, jotta juoni pääsisi kunnolla liikkeelle. Himo on siis nyt vapaana.
|
|
1,152
viestiä
" Enough with the gloomy hymns, gimme something with trumpets "
|
Postannut Lappis Apr 22, 2018 12:10:52 GMT 2
Hyi kun tämä oma hahmomääräni alkaa jo hävettää, ja silti tuo himon synti houkuttelisi :'D Mutta voin taas jäädä tänne tällaiseksi "Jos kukaan muu ei sitä ota niin minä voin sitten viimeisenä sen täältä napata" - varaajaksi, hahmokiintiöni kun alkaa täyttymään pelottavaa vauhtia :'D Että kuka tahansa muu kiinnostunut saa kyllä ylitseni tuon himon tuolta ryöstää.
|
|
1,044
viestiä
|
Postannut Raatetähti Apr 22, 2018 12:16:03 GMT 2
Sovitaanko vaikka jos kukaan ei ole napannut hahmoa toukokuun arvioituun puoleen väliin (17 päivä) niin sitten himon synti tulisi sinulle?
|
|
1,152
viestiä
" Enough with the gloomy hymns, gimme something with trumpets "
|
Postannut Lappis May 18, 2018 20:23:02 GMT 2
Sopii hyvin o/
Koska 17. päivä on jo mennyt yli, oletan Himon synnin siirtyneen minulle? :'3 Olen jo ennalta tehnyt suunnitelmia tämän kaverin suhteen niin sen viimeistelyssä ei pitäisi mennä kauaan. Minulle on tosin tulossa melko kiireinen viikonloppu, mutta uskaltaisin arvioida että saatan saada hahmon valmiiksi ensi viikon alussa o/ Saadan vain tämä juoni kunnolla potkaistua käyntiin ennemmin kuin myöhemmin :'3
|
|
1,044
viestiä
|
Postannut Raatetähti May 18, 2018 20:45:23 GMT 2
Elikkäs hahmo olisi näin ollen sivun Lappis, koska aika meni umpeen.
|
|